Mar 6, 2014

Kolačići "Cookies by Rendzi" + Giveaway

Veliko mi je zadovoljstvo da vam u današnjem postu predstavim jednu divnu, kreativnu damu koja je svoju drugu ljubav pronašla u izradi prelepih medenjaka. Pustiću vas da uživate u rečima Renate Vidić, kreatorke slatke radionice "Cookies by Rendzi". Ona vam je priredila jedan mali poklon od šest medenjaka, a na kraju teksta možete saznati kako da ga osvojite.

1. Kako si došla na ideju da započneš izradu ukusnih "Cookies by Rendzi" medenjaka?
- Ja sam jedan od ljubitelja neobičnih poklona i veliki protivnik "klasike", koja kod nas obično podrazumeva gelove za tuširanje, dezodoranse, sapune i slično. Smatram da svako može sam sebi da odabere i kupi šta mu se najviše sviđa. Tako da sam ja uvek poklanjala neobične poklone. U decembru 2012. godine, pretraživala sam internet i naišla na delić o američkim ukrasnim keksićima i našim medenjacima. Bili su divni i šareni, upakovani u limene kutijice koje OBOŽAVAM. Razmišljala sam gde to mogu da kupim i kako nisam pronašla, rešila sam da ih sama napravim i obradujem društvo medenim poklončićima za Novu godinu.

2. Tvoje medenjake karakteriše veoma kreativan i moderan izgled, za razliku od onoga na koji smo navikli. Gde pronalaziš svoj komadić inspiracije?
- Inspiracija je svuda oko mene. Nekada dok šetam ulicom i vidim nešto, razmišljam kako ću to pretvoriti u medenjak. Crtani likovi ali i moja mašta su uvek tu uz mene. Sve to čim smislim, skiciram u sveščicu da mi misli ne bi pobegle jer uvek imam neke nove ideje. Kada mi je neko rekao da je kupio stvarčicu u "Benetonu", na pamet mi je pala moja nova teglica medenjaka - "ujedinjene boje Benetona". (smeh)

3. Da li planiraš da uvedeš još neke vrste slatkiša u svoj asortiman?
- Ne. Ne planiram ništa novo. Želim još više da usavršim medenjake, jer se svima sviđaju. Međutim, ko zna šta se sve može desiti pa uvedem nešto novo. Tako da za sada, to nemam u planu.

4. Šta bi izdvojila kao posebno lepu stranu ovog posla?
- Posebno u ovim mojim medenjacima je povratna reakcija ljudi koji ih naruče i onih koji ih dobiju na poklon. Njihova sreća i osmeh su moje veliko zadovoljstvo ali i želja da nastavim da radim. Oni su moj kutak opuštanja i jedan drugi svet, onaj sasvim drugačiji od ovog realnog u kom živimo.

5. I za kraj nešto bez čega je nemoguće zatvoriti ovu stranicu Knjige o sreći. Dočaraj nam tvoju viziju sreće.
- Sreća je za mene zdravlje (na prvom mestu) i to svih. Zatim porodična ljubav, ljubav među partnerima, mir u celom svetu i pravo prijateljstvo. Imati sve to je najveća sreća i ne treba nam ništa više.

kolekcija "Razdragano proleće"
"Rose" kolekcija
kolekcija "Orange Tea"
fotografije/photos: My D. & Marina
medenjaci/cookies: "Cookies by Rendzi"

GIVEAWAY  PRAVILA:
1. Lajkujte stranicu "Cookies by Rendzi"
2. Ostavite komentar sa vašim imenom i prezimenom ispod ove FOTOGRAFIJE
3. Giveaway važi samo za Srbiju

Pobednika odlučuje Random.org
Igramo se do nedelje 09.marta, u ponoć! Srećno!
POBEDNICA JE - Tanja Lukić Babić, čije je ime i prezime bilo pod rednim brojem 7!
PS. Računali su se samo oni komentari u kojima je bilo navedeno ime i prezime ili naziv stranice a koji su ostavljeni ispod fotografije na Facebook stranici.
ČESTITAM!




8 comments:

  1. Jao, prelepi su, pogotovo ovi iz Razdragano prolece i Roze kolekcija <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu stvarno...Rose je i moj favorit :)
      Hvala što si se uključila :*

      Delete
  2. May I grab a little biscuit? Yum, they look so sweet and adorable. The photos are so wonderful Mari, well done! Many kisses lovely!:**<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Lilli :)
      They are so tasty, I wish you can try them. We could have some tea/cookies party :***

      Delete
  3. divni provereno :) Brankica Konjevic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Brankice, molim vas da ostavite ime i prezime ispod ove fotografije na stranici
      https://www.facebook.com/169846166425192/photos/a.169878543088621.42737.169846166425192/606916379384833/?type=1&theater
      Ne bih da propustite :)

      Delete
  4. Divni su :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...