Jul 17, 2017

EDI Woman Spring/Summer

Drugo gostovanje domaćeg brenda EDI iz Niša odlučila sam da obeležim na nešto drugačiji, elegantniji način. Izbor je pao na jedan retro model haljine koji je neverovatno prijatan za nošenje, posebno kada su temperature u konstantnom porastu. Upravo tada, nije lako napraviti idealnu odevnu kombinaciju pogodnu za poslovnu varijantu koja će kasnije, poslužiti i za nešto ležernije i manje formalne prilike. Kroj haljine je odličan jer se prilagođava svakoj figuri a divan materijal pružiće vam lagodan osećaj tokom osmočasovnog radnog vremena.
Posebno oduševljenje je nastupilo onog trenutka kada je haljina stigla upakovana u njihovu prepoznatljivu kutiju. Ovo je zaista divan način da obradujete vama dragu osobu a nova kolekcija za proleće/leto, sigurno da obiluje mnoštvom ženstvenih komada garderobe među kojima za svakog ima po nešto. Pogledajte šta je to lepo spremio kreativni tim modne kuće EDI i javite mi vaše utiske.

Ovim postom ujedno bih želela i da najavim sledeći u kom će se naći neki od noviteta ali i favorita kada je u pitanju brend Lancome.
S ljubavlju,
Marina

______________________________________________________________
Haljina/Dress: Modna kuća EDI, Niš
Edit: Marina, The Book of Happiness



9 comments:

  1. Haljinica je prelijepa. Mnogo mi se sviđa kako izgleda. Jako ti lijepo stoji. Sve pohvale.

    PS. objavila sam novi post, pa ako želiš pogledaj. ❤
    http://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/2017/07/13-reasons-why-most-popular-tv-show.html

    ReplyDelete
  2. Great! I'm following you , can you follow me back? ♥♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Jako mi se sviđa haljina , a stoji ti savršeno.
    Novi post na mom blogu bilo bi mi više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ReplyDelete
  4. Super je outfit,haljinica je prekrasna!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Love the dress! Stunning pics :)
    Following you!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hi dear,
    i'm new follower on your cute blog, can you follow me on my blog?
    <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Ajmee kako mi se svidja ova haljina - pa savrsena je! 😍 A tebi stoji odlicno draga! Sve si tako lijepo ukombinovala. I da, jedva cekam novi post!!! 😍

    ReplyDelete
  8. Great post!
    Would you like to follow each other, if you do, follow me and tell me in the comments on my blog, so I can follow you back.
    kisses
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...