Feb 22, 2017

Random Things and Facts

Verujem da je mnogo onih koji vole postove ovog tipa. Iz tog razloga, odlučila sam da podelim sa vama nekoliko nasumično odabranih fotografija koje sam radila u prethodnih par meseci, uz po koju činjenicu o sebi. Takođe, želela bih da se zahvalim svim novim pratiocima koji su postali delić moje "Knjige o sreći". Hvala vam od srca na tome. Nadam se da ćete uživati u redovima koji slede.

*****
Kako svi gajimo tu neku ljubav prema lepim stvarima, neki u manjoj neki u većoj meri, sasvim slučajno se javila i moja potreba da zabeležim interesantne kadrove koji oslikavaju tu nežniju stranu moje ličnosti. 
" Obožavam lepa pakovanja i jedna od mojih mana jeste upravo ta da ću se često opredeliti za lepše upakovan proizvod nego neki koji je možda poznatiji ali nedovoljno lepo dizajniran. Set sa fotografije bio je moj kako popularno kažu "best buy" i nešto najbolje što sam mogla poneti iz prelepe Italije".
"Ljubav prema četkicama za šminkanje je nešto što je takođe došlo sasvim spontano. Nisam neko ko se šminka svakodnevno niti upadljivo ali volim da imam lepe setove četkica. Beli set četkica sa fotografije je stigao sa sajta ToSave a privukao me je naravno, njihov izgled za koji sam bila sigurna da će dobro poslužiti i za neki "škljoc". Što i jeste rekla bih..."
"Ni ovaj put vas nisam zaboravila te sam odlučila da NAGRADIM nekog ovim prozirnim držačem za četkice. Njega sam takođe pronašla na pomenutom sajtu ToSave i poželela da ga namenim nekom ko gaji istu takvu ljubav prema ovako korisnim stvarčicama koje olakšavaju sušenje i odlaganje četkica nakon pranja."
Kada objavim fotografiju iznad u petak 24.02, moći ćete da se prijavite. 
"Mislim da sada već nije strano da sam veliki obožavalac mermernog dezena i iskoristim svaku moguću priliku da ugrabim sve što mi se nađe pod rukom. Na fotografiji je čaša za četkice za zube ali naravno da je ja ne koristim u te svrhe."
"Još dve opsesije na listi mojih favorita su sveće i jastučnice. Jedna sam od onih koja s vremena na vreme voli da preuredi svoj enterijer jastučnicama interesantnog dezena (posebno ako su u pitanju praznični motivi). Ovu i još mnogo fenomenalnih jastučnica možete pronaći takođe na gore pomenutom sajtu i verujem da ćete se oduševiti, posebno što su cene izuzetno niske. Naravno meni se posebno lepo slaže uz zid sa zlatnim tufnama koji ste mogli videti u ovom postu"
"Obožavam flatlay postavke. Volim da ih smišljam i fotografišem u trenucima kada imam inspiraciju. Dodatna motivacija je ta što nailaze na zaista sjajne reakcije."
_________________________________________________________

Fotografije: Marina, The Book of Happiness

6 comments:

  1. Cetkice su divne,nekako nestvarno bele bice dobar dodatak na fotografijama ...

    ReplyDelete
  2. Od skoro i moja slabost četkice, iako se ne šminkam tako često.

    ReplyDelete
  3. Jako zanimljiv post. Predivne fotografije.


    Gotičarka

    ReplyDelete
  4. I ja sam navučena na jastučnice, stalno moram da se čeličim da ne pokupujem sve koje mi se dopadnu.
    Četkice su baš lepe!

    ReplyDelete
  5. Ja sam u poslednje vreme poludela za četkicama i korektorima . Poseti moj blog i zaprati me , ako možeš
    http://emilijanovakovic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. joj tvoje fotografije su melem za oči i totalno ali ono u unutrašnjosti te kužim o čemu pričaš (pogledaj samo moj zadnji post) kad govoripš o sitnicama koje život čine vrijednim življenja

    (ono kad kupiš roz eos i sjediš na kavi negdje i izvadiš ga i staviš na stol,tako je predivan i cijli stol i taj trenutak radi njega)

    nikad nemoj prestati slikati jer isto to osjećam i prema tvojim slikama i stnicama,ova mašna na kistićima je -SVE!!

    kissess!
    http://babylovesfashion.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...