Mar 16, 2016

Lepota & Zdravlje Beauty Box


Povodom 15 godina postojanja, ženski magazin "Lepota & Zdravlje" napravio je više nego sjajan način da obeleži svoj jubilej. U pitanju je naravno Beauty Box koji je prevazišao sva moja očekivanja. Na tržištu je sada već poznato i prisutno dosta kutija ovog tipa, međutim ovo je jedina koja je zaista ostavila utisak. Pre svega, želela bih da napomenem da sam svoj box poručila i kupila te ovo nije sponzorisan post i mišljenje koje ću u njemu izneti, temelji se isključivo na mojim zapažanjima. Igrom slučaja, imala sam trakicu koja nije išla uz kutiju, već su je dobijali samo oni kojima je poklonjena, a meni je naravno bila potrebna pa sam je zbog fotografisanja, dodatno ukrasila. 
Prvi korak prilikom poručivanja L&Z beauty box-a je naravno popunjavanje upitnika kako biste dobili proizvode koji su prilagođeni vama. Verujem da ste takve upitnike već popunjavali, kao i ja, međutim gotovo uvek sam bila razočarana činjenicom da ih niko nije pročitao. Da je to bio slučaj, ne bi mi poslali anti age kreme ukoliko sam navela da imam (tada) 29 godina. Nasuprot tome, ono što me je oduševilo u ovom paketu, jeste što su apsolutno svi proizvodi koji su stigli, bili potpuno prilagođeni meni i ne postoji niti jedan koji bih mogla označiti kao - promašaj. 
Za priordan izgled iz prethodnog posta, zaslužni su svi ovi proizvodi.
Sadržaj mog Beauty box-a čini:
  • BOCASSY Paris - hidratantna dnevna krema za suvu kožu. Ovo je za mene pravo otkriće s obzirom na to da nikada nisam poklanjala posebnu pažnju odabiru krema za lice ali sam koristila mnoge. Moram priznati da je ovo jedina do sada koja u potpunosti odgovara mojoj koži lica koja je nešto suvlja u ovim zimskim danima. Dakle, ogroman aplauz za Bocassy. Cena ovog proizvoda koliko sam mogla da vidim u Lilly drogeriji je negde između 1500 - 2000 din.
  • Maybelline Super Stay - puder za lice srednje pokrivnosti koji je savršen ukoliko umate potrebu da ste našminkani i preko dana a ne želite da to bude primetno. Ovo je upravo ono što će vam pružiti Super Stay puder. Nijansa koju sam dobila je u potpunosti pogođena jer sam u upitniku navela da je moj ten dosta svetao. Cena pudera je negde između 800 - 1100 din.
  • Oriflame Giordani Gold - kuglice za nijansiranje. Nisam imala priliku da ih koristim ali su me prijatno iznenadile. Divno izgledaju na licu i takođe, kao ni puder, nisu napadne boje. Cena iznosi 2000 din.
  • Loreal False Lash Superstar maskara - sastoji se iz dva dela. Prvi, beli sloj koji nanosite, daće vam volumen a drugi sloj je maskara koja će učiniti trepavice dugim i napraviti efekat takozvanih "veštačkih" trepavica. Meni uglavnom sve maskare odgovaraju jer imam izuzetno dugačke trepavice tako sa sam zadovoljna i ovom koju sam dobila. Njena cena je između 1000 - 1300 din.
  • Nivea šampon za obnavljanje kose - je takođe jedan od proizvoda koji mi je zaista bio potreban a nisam do sada probala. Kosa nakon pranja izgleda odlično - mekana je i svilenkasta. Cena je između 200 - 300 din.
  • Nivea protect & care - antiperspirant koji pruža 48h zaštitu i svežinu. Ovo je jedini proizvod koji nije full size već ima 35ml. i spada u kategoriju proizvoda za putovanja.
  • Marrakesh oil - ulje za kosu sa arganom. U pitanju je uzorak koji nisam testirala.
  • Nuxe serum - takođe dva uzorka za lice koja nisam isprobala.
Kada sumiram sve proizvode koje sam dobila po ceni od 990 din. plus troškovi dostave od nekih 350 din. beauty box sam platila  1340 dinara a u njemu sam dobila proizvode u vrednosti od sigurno 6000 din. koji su apsolutno prilagođeni mojim potrebama i ukusu.
Jedno OGROMNO BRAVO za tim "Lepota & Zdravlje", na uloženom trudu i posvećenosti da kreiraju jedan personalizovani paket po krajnje pristupačnoj ceni.
Željno iščekujem sledeći uz savet da ga ni vi ne propustite ako volite iznenađenja ovog tipa.

Ukoliko ste imali slična iskustva na ovu temu, biće mi drago da ih pročitam u komentarima.
S ljubavlju,
Marina

___________________________________________________
Fotografije/Photos: Marina, The Book of Happiness
Camera: Canon EOS 600D + 50 mm lens

7 comments:

  1. Fotke su divne kao i uvek. <3
    Cenim post i sve sto si napisala zato sto si rekla sve onako kako jeste (kao kada pijemo kafu).
    :**

    ReplyDelete
  2. Steta sto se kutija rasprodala u rekordnom roku, pa nisam stigla jednu da porucim za sebe 😏 😭

    ReplyDelete
  3. Izuzetno koristan post , zapravo jedini koji sam u zadnje vreme otvorila i ceo tekst potpuno procitala, hvala na ovome draga!

    BebaGottel
    Instagram
    Facebook

    ReplyDelete
  4. Ovi proizvodi su fenomenalni, kroz tvoj opis samo da poželiš da ih poseduješ :)
    Jako mi se sviđaju i fotografije :)
    Pratim te #266, imaš divan blog, a imamo i sličan naziv, pa ukoliko želiš pogledaj i učlani se ako ti se svidi :)

    NOVI POST JE NA BLOGU -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
  5. Sjajan paketic pun korisnih proizvoda! Fotografije su prelepe :-*

    ReplyDelete
  6. Napravila si sjajne fotografije. Ova kutija proizvoda je izvrsna. Ja nažalost nisam stigla da poručim na vreme, ali se nadam da sledeći mesec hoću. Uživaj u novim proizvodima. x.

    Check out my blog:
    The Fashion Spell

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...