Feb 13, 2014

Beauty favorites: AllMe!

Nisam imala priliku da se oprobam u postovima ovog tipa, ali vreme je da unesem neke promene na blogu i učinim ga malo aktivnijim i sadržinski, raznovrsnijim. Pre svega, ideja se javila zato što često dobijam pitanja na temu nege kože.
Smatram da se tajna uspeha zdrave i negovane kože, krije upravo u nama samima. Onako kako se ophodimo prema njoj tokom života, istom tom merom će nam ona vratiti u starosti. Počev od ishrane, načina života, ali i onoga čime je tretiramo. Lično, nisam pristalica svakodnevnog nanošenja pudera i velike količine šminke na lice. Naravno, slažem se da nas ona učini zadovoljnijim i lepšim, ali uz određene (kasnije vidljive) posledice. Mislite o tome!

Još jedna inspiracija za otvaranjem ove teme, javila se onog momenta kada sam putem Vanjinog bloga, osvojila proizvode koji su ubrzo potom, stigli na moju kućnu adresu.
Sjajan tim Allme Cosmetics kompanije koja je nova na našem tržištu, došao je na ideju da posebnu pažnju posveti izradi putnih pakovanja najpotrebnijih kozmetičkih preparata za higijenu. Proizvodi rađeni po Švajcarskoj recepturi, visokog kvaliteta i savršenih dimenzija, pogodni su za svaku torbu i ne zauzimaju mnogo prostora, što je prilikom pakovanja posebno bitno. Svoje dve kolekcije sam podelila na kolekciju za dnevnu i noćnu negu. Dnevnu sam prepustila AllMe proizvodima a noćnu, MOOI mirišljavom setu. Ono što me je posebno oduševilo su blage mirisne note ekstrakta kamilice i jasmina. Ukoliko ste vi poput mene, zaljubljenik u lepu ambalažu, verujem da će vas ova minijaturna pakovanja naterati da se zaljubite opet.
Fotografije/photos: Marina
Više o proizvodima možete pročitati ovde!

7 comments:

  1. Predivan blog, sasvim si me uhvatila u svoj svet i evo do malopre sam pregledala (gotovo) sve prethodne postove <3

    Ni ja nisam pristalica svakodnevnog šminkanja, to nikako ne može biti dobro, sve i da je šminka vrhunskog kvaliteta.

    ReplyDelete
  2. Pásate por mi blog que te he nominado a Liebster Award!!

    Un besote!!

    http://nuncaesdemasiadorosa-mariaexojo.blogspot.com.es/2014/02/doble-nominacion-gracias.html

    ReplyDelete
  3. Blog ti je super ♥
    Poseti i nas i uclani se ako ti se svidi http://fashionandyou94.blogspot.com/
    Hvala unapred

    ReplyDelete
  4. Hey there, completely IN-LOVE with your blog, just followed you on GFC (107), would love if you follow back :)

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    ReplyDelete
  5. We have to say, these photos are amazing Marina! Keep up the great work

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...