Dec 8, 2013

Recipe: Tasty Muffins


Nedelja je nekako dan, kao stvoren za slatke igrarije u kuhinji. Ove aktivnosti, posebno su izražene pred praznike, rekla bih. Postoji gomilu recepata koje sam čula kada su u pitanju ovi ukusni kolačići koji su osvojili svet i srca strastvenih sladokusaca. Lično, uvek se vraćam onom maminom čuvenom, koji ću vam danas i pokloniti. Ukoliko vi imate svoj, slobodno ga podelite sa mnom. Možda baš njega nisam isprobala.
Mafini:
2 jajeta
120 gr. margarina ili 4 kašike ulja (po izboru)
2 kašike kakaoa
1 šolja šećera
3 šolje brašna
1 prašak za pecivo
1 vanil šećer i
1/2 šolje mleka
Kada smućkate ovu smesu, u nju možete dodati po želji: seckanu čokoladu, orahe, lešnike, višnje, limunov sok... 
Ono što je danas postala prava umetnost, jeste upravo dekoracija mafina kada su već ispečeni. To prepuštam vašoj mašti.
Prijatno!
Fotografije/Photos: preuzete sa interneta / taken from the Internet

11 comments:

  1. Mmm I wanna one!:) Kisses and hugs my dear Mari, have a great week ahea! Mwah!♥

    ReplyDelete
  2. Now only if I could make them look good.

    Follow for a follow?? Let me know on my blog.
    http://miss-peiyien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. A prredobro,ja sam se bas ufurala u ''muffinarenje'' posljednji period. Ja pravi neke chocolate chip muffins,ali i ove cu sigurno probati yummyy :D

    ReplyDelete
  4. Mafini su mi omiljeniiiiiiiiiiiiii :)

    ReplyDelete
  5. Ah ti muffinii :)


    Big international giveaway on my blog:
    http://ninafashionshow.blogspot.com/2014/01/were-starting-with-presents.html

    ReplyDelete
  6. Hi! nice blog and great pictures! love muffins!

    I´m following you now. Would you like to visit my blog and follow me back?

    xx

    ReplyDelete
  7. Cool blog :)
    Visit us ♥ https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1626326133931218705#allposts

    ReplyDelete
  8. uh, ovo je opasno po zdravlje :-D
    ja u svoje mafine ne stavljam jaje, ali krknem dosta čokolade/kakaoa (štagod da imam)

    ReplyDelete
  9. Mmm,prelepo :) ♥
    Poseti i nas :)
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1626326133931218705#overview/src=dashboard

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...