Nov 12, 2012

Loving Oasap



 Globalna online prodavnica Oasap, između ostalog, veoma popularna među modnim blogerkama, postoji od 2011. godine. Pored kvalitetne garderobe koju nude, takođe pružaju niz pogodnosti kao što su popusti i sniženja, besplatna dostava i besplatna garderoba za one koji se uključe u njihov poseban (affiliate) program. Ukoliko vam se ova ideja čini intersantnom, volite da se igrate, pravite modne kolaže i kreativni ste - imam dobre vesti za vas. Pojedine grupe na popularnom sajtu Polyvore, organizuju sponzorska takmičenja preko kojih možete osvojiti kupone od 50$ ili 30$ za kupovinu u njihovoj prodavnici. Tako sam ja, osvojivši prvo mesto u njihovoj zvaničnoj grupi, izabrala ovu svilenkastu haljinu zvezdanog dezena. Sastoji se iz dva dela, veoma je prijatna za nošenje a jesenji zvezdani trend definitivno osvežava svaku odevnu kombinaciju.



































Wearing/Nosim:
Starry dress/ Haljina na zvezdice: Oasap (find it here)
Groups you can join to win/
Grupe kojima u kojima možete osvojiti kupone:
 Inspired by music, Figurative Theatre or Fashion & Interior Mix

PS. Ukoliko imate bilo kakva pitanja vezana za ova takmičenja, slobodno me kontaktirajte.

With love,
Marina

8 comments:

  1. Čestitam! A i izbor je odličan!
    Jesi li sama možda odragnizovala neka od tih takmičenja? Meni su slali da organizujem, ali nisam dovoljno često na polyvoru pa nikada ne vidim na vreme...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa :)
      Ja organizujem takmičenja za Indressme..ali stvarno moraš biti aktivan zato što postoji ograničenje da, da bi takmičenje uspelo, mora biti minimum 80 članova koji se takmiče.
      Super je što imamo sad tu mogućnost da nešto i "zaradimo" :)

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala ti puno :D
      Jeste, stvarno je divna i udobna..

      Delete
  3. O, pa čestitam! Haljina je prelepa. I ja sam naručivala par puta s njihovog sajta, nisam imala nikakvih problema.
    Nego, gde ti je opcija za praćenje bloga :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo draga Aleksandra :)
      Hvala ti što si mi pisala i hvala na interesovanju.
      Upravo sam dodala Google friend connect ili praćenje..pa možeš da klikneš :)
      Odličan je Oasap. Stvarno sam prezadovoljna i brzinom isporuke i kvalitetom.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...