Mar 16, 2012

While I`m Writing...



























Druženje sa rubrikom Fashion Blogs koju uređujem, traje od novembra prošle godine. Od tada pa do danas, ugostila sam više od 100 blogerki širom sveta. Sa zadovoljstvom sam pisala i o nekima od vas, koji se nalazite na mojoj listi blogova koje pratim. Naizgled, sve to deluje veoma jednostavno. Međutim, zaista se trudim da pronađem devojke koje nisu toliko poznate i čiji stil fascinira na prvi pogled.
Desetine otvorenih kartica, potraga za kvalitetnim fotografijama i istraživanje svake od njih, potpuno me zaokupi da ne znam kada proleti vreme. Inspiraciju za jučerašnji tekst pronašla sam u jednostavnosti prelepih azijatkinja. One me svojim stilom i prirodnošću uvek, iznova oduševe. Kompjuter, kafa, zvuci saksofona i sitnice koje život znače su sve što mi je potrebno kada stvaram - bez obzira da li je u pitanju Polyvore, magazin ili nešto treće. 
Želim da se zahvalim svim divnim ljudima koje me čitaju, prate i ostavljaju komentare! Vi ste doprineli tome da pišem srcem iz nedelje u nedelju!
































Dobitnicu prvog Giveaway-a smo objavili na Facebook stranici a ona je Dragana Pavličić i ostavila je divan komentar ispod fotografije sa Fashion Week-a.
Čestitamo!
With love,



16 comments:

  1. Ah I'm always happy when I read a new post from you Mari!! Gorgeous pics, I love them all! I see also the header of Nookie's blog, so nice!! Very inspiring+the ring is so cool!:) Great nail polish too!:) Kisses my dear! Have a great weekend!!:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Lilli :*
      Umm I didn`t know she is blogger. I found that photo on some site with fancy photos. I`ll check it now :D

      Delete
  2. You have nice style, dear. Agree with Lilli..inspiring! Xoxo

    ReplyDelete
  3. aaaaaa, draga imamo isti računar :* mnogo mi se sviđa novi izgled bloga

    ReplyDelete
  4. Joj mnogo sladak post. Volim tu tvoju rubriku o blogerkama, narocito kad mi otvoris put do neke za koju nisam znala...

    ReplyDelete
  5. bas mi je sladak postic...i ja se tako zaboravim kad krenem na blogoputovanje....kao npr sada... :)

    ReplyDelete
  6. volim ovaj ulazak u tvoju sobu:))odlicne su ti cipelice,iako nisu tema posta!
    Dolazis li mozda u subotu??Bas bi me obradovala!

    ReplyDelete
  7. Super su ti ove fotke... Predstavljaju pravu business woman! :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. da, to su te blogerke :)
    Go Marry!

    ReplyDelete
  9. Volim da citam tvoje reportaze, odlicne su !:) Imas savreno oko za odabir blogerki!:)

    ReplyDelete
  10. Prava si šeifica sa tim cipelicama na stolu pored kompa ;)
    Obožavam tvoju rubriku, i kao što sam pre nestrpljivo čekala svaki tvoj novi set na polyvoru danas tako nestrpljivo čekam svaki tvoj novi post/tekst, ili neku inspirtivnu fotku :)

    ReplyDelete
  11. cool post! oboyavam tu tvoju rubriku!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...